fredag 18 mars 2011

Se där ja!

Då var de två första dagarna på jobbet avklarade och det känns så himla kul! Även om det år ganska turbulent just nu så känns det ändå jäkligt bra.
Dagis + Sonja har också funkat fint även om hon inte har velat äta på luncherna men det kommer väl det med så småningom. Jag vägrar stressa upp mig över det ännu!
Men nu när man har påbörjat den vardag som kommer att vara nu ett bra tag fram över så kommer det dåliga samvetet över en. Det dåliga samvetet över att lämna bort det finaste jag har så många timmar om dagen. Det dåliga samvetet över att jag endast kommer ha kvalitetstid med henne 2 timmar om dagen mån - fre!!!
För övrigt har min ögonsten fått den klassiska dagis näsan... Lite snor ständigt hängandes från näsan... Det som jag AVSKYR!! Hur botar man sånt lite snabbt och kvickt?

Anä, nu ska jag fixa lite frulle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar