torsdag 3 mars 2011

Nu är det officiellt

Nu så nu är allt klart så nu slipper jag skriva i gåtor.
Idag har jag skrivit på papper på mitt "nya" jobb och lämnat en skriftlig uppsägning på ÖoB...
Jag ska återigen börja jobba på Ventelo och jag är såååå glad! Det ska bli så jäkla kul att komma tillbaka dit! Det är sån lättnad, jag tror inte folk förstår hur glad jag är för detta.

Att jobba på ÖoB var en erfarenhet som jag inte vill vara utan, men med facit på hand så var det inte så bra som jag hade tänkt. Pendla till Mariestad, jobba 50% men ändå jobba 5 dagar i veckan... Ja ni förstår. Många kort pass som när man åker från Stöpen till Mariestad äts upp pengamässigt i bensin... Kasst!
Men jag kommer sakna jobbarkompisarna! Underbara Beate ! Min norska ständigt glada vän. Hon har alltid ett leende på läpparna och ett skratt i bakfickan att bjuda på.
Sofia, en tuff brud som man verkligen inte gör som man vill med och som man alltid vet att man får ett rakt och ärligt svar ifrån.
Å så alla andra med såklart!! (typ)

Ahhhh! Nu ska jag bara njuta och vara allmänt lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar