tisdag 2 augusti 2011

På jobbet.

Sitter på jobbet. Har just nu en liten liten rast så jag tänkte att WTF, varför inte passa på att blogga lite.
Jisses amalia, vad trött jag är idag! Ögonen går nästan i kors.
Jag är så himla avundssjuka på alla som just nu har semester i detta fina vädret! Det är ju helt UNDERBART! och vad gör en annan när det är strålande sol ute? Jo sitter inne framför en dator och småfryser... Va? Jag är inte bitter! Inte ett dugg... :P

Annars, ja annars. Det hände rinte så himla mycket just nu. Jag har fått för mig att jag vill inreda och grejja lite hemma. Men sådant kräver ju lite kosing, kosing som jag inte riktigt har så jag får väl börja med de lite mindre små detaljerna. jag vill ha det lite fint hemma när hösten kommer. göra det lite murrigt och mysigt. Det får bli en tripp till IKEA fram i genom tror jag och shoppa loss lite till hemmet.
Vi ska ju få i ordning på Sonjas rum också. Det är bara det att när det är fint väder ute så är ju all fokus på att fixa i ordning med utomhus grejjerna så man står och stampar på ett å samma ställe hela tiden och det gör mig GALEN!!
jag säger bara en sak renovering och fixning av hus och små barn + heltidsjobb är ingen bra kombination om man vill att saker och ting ska bli klart fort.
Finns det möjligtvis några frivilliga där ute som läser min blogg och som inte har något att göra om dagarna och känner att de vill sysselsätta sig lite? I så fall är ni hjärtligt välkomna hem till oss.
Betalning sker i form av mat, fika och en Sonja som är duktig på att underhålla då hon är en riktig teaterapa. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar