söndag 21 augusti 2011

Dålig uppdatering

Jaghar varit lite dålig på att uppdatera bloggen.
En snabb uppdatering innan jag ska sätta tänderna i jobbet.
Helgen har varit absolut tioppen! I lördags hade vi en slapp förmiddag, vi tittade på film och bara myste. På kvällen kom Claes, Christina och Emelie förbi och vi käkade trerätters middag.
Förrätt: Vinkokta musslor
Varmrätt: Pasta Carbonara
Efterrätt: Chokladpannacotta
Andreas stod för allt förutom efterrätten som jag fixade till... :) Han är himla duktig min man.

I söndags (igår) Åkte jag och Sonja till Pappa och Solan och hälsade på. Caroline och Peter kom dit en sväng och hade med sig gofika. :)
Solveig hade köpt ett par jätte fina OnePiece(s) till mig och Sonja. Vi var såååå tjusiga i dem. Lägger upp en bild på det lite senare. 
När Carro och Peter åkt hem så begav vi oss upp till pappas stall och hälsade på alla hästarna och kissekatten som bor i stallet. Sonja klappade på sin häst Donya lite. Men lite läskigt var det tyckte hon.

Hepp nu så måste jag börja jobba.
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar