onsdag 27 juli 2011

På bussen...

Sitter på bussen hem efter en fab kväll med mina finaste Millan och Malin... Vi tog en liten onsdags afterwork.
En mycket trevlig kväll som startade på Pim's. Vi gick sedan vidare till torget och tog 1 öl, det var så väldigt högljutt där så vi drog vidare till Harrys där vi rundade av kvällen. Många skratt och tokiga samtalsämnen, 2 öl, 1 flaska rosé och 2 Karlsson senare sitter jag nu på bussen hem och är väldigt nöjd med min kväll med dessa två underbara tjejor!
Nu är jag sjuuuuukt kissnödig och vill bara heeeeem....

Tack Maritha för dina fina kommentarer! I like a lot. Det gör att det är roligare att blogga när jag vet att iallafall någon läser det jag skriver. :o)

1 kommentar:

  1. Kommentarer är alltid roligt, och jag skriver bara sanningen :) Kraamz <3

    SvaraRadera