måndag 9 januari 2012

En underbar helg

Har haft en alldeles fantastiskt skön helg! Kan bero på att det var en lång helg. fre lör sön Alldeles jätteledig!
I lördags besökte jag och Sonja min syster Anna-Lena, Andreas var inte pigg o kty så honom lämnade vi hemma.
Hade en urskön dag hos syrran, vi var uppe i slalombacken och tittade när Alice och Nora åkte, sedan blev vi bjudna på käka. jag tänkte att Sonja skulle vila en stund, det tänkte inte hon, så vi mös ner oss i soffan och tittade på Harry pPotter. :o)
När vi kom hem hade Andreas piggnat på sig och gjor en fantastiskt god Pasta Carbonara! Det är verkligen hans parad rätt! Den är sååå fantastiskt god så det inte är sant. Jag skulle kunna äta den för alltid känns det som. :o)

Någon som har en resa till varmre breddgrader och känner för att ge den till mig?
Tack på förhand i så fall för jag skulle verkligen behöva det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar