fredag 1 april 2011

Dag 6 - Min dag

Min dag... Enkel att beskriva!
Vaknade 06.30 med ett ryck men fattade inte att den var så mycket så jag tänkte somna om. Som tur var var Tigern och Andreas vakna så de sparkade upp mig.
07.10 Lämnade Tigern på dagis för att bege mig till jobbet.
Var tidigt på jobbet 07.30 Rätt skönt att var tidig och njuta av stillheten.
Jobba jobba jo o bba!
12.30 Lunch tajm! Det blev en lurre med Puffy o Cilia på Sand! I like them! Skrattar så oerhört gött i deras sällskap!
15.45 Puffy lämnar jobbet för dagen för att gå o fortsätta sin gaddning... Så rätt så många tankar skickades till henne.
17.00 klockan ringer ut! Nu är det helg! Sätter mig i bilen och gasar hem till svärmor och hämtar Tigern! Åh vad varm jag blir i hjärtat när hon springer fram till mig med det största leendet i världen. KÄRLEK!!!
Vi åker hem... Jag inser att jag har feber... DAMN!
18.00 Gröt-tajm sätter på ångduschen och världens bästa Sara ringer och vi pratar lite strunt. <3
18.30 Hopp in i duschen! Jag o Sonja tar en lååååång dusch på en halvtimme.
19.00 På med pyjjen, kurera Sonjas hosta och snorighet. Blandar lite välling, fixar babylarmet.
19.30 Natti natti säger Tigern och snarkar som en tiger ska göra 10 min senare.
19.45 Ringer underbara storasyster A-L och pratar lite bestämmer en ev date imorgon beroende på hur jag mår... Längtar tok mycket efter dem!
Kryper ner i soffan med myskläder, fluff morgonrock och filt... Å nu sitter jag här å bloggar...

Det var min dag det!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar