tisdag 8 november 2011

Världens bästa...

Åh, jag har en vän som är världens bästa... goaste finaste Sandra.
Igår fick jag en födelsedagspresent av henne, en adventskalender innehållandes diverse Make-up... Så den står nu på mitt skrivbord och väntar på att det ska bli december så jag får börja öppna luckor! :D
min Sandra är den bästa som finns, inte bara för att hon ger mig super presenter när jag fyller år utan för att hon är en underbar liten människa som får mig att må bra helt enkelt. Hon har ett hjärta av guld och är den mest omtänksamma lilla människan som går i ett par skor. tänk om det fanns flera Sandror i denna världen, vad mycket bättre den skulle vara då. Kanske ett uns lite mer förvirrade men ack så mycket vackrare!

Puss min underbara vän! I love you more than words can say! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar